Kommunikation og pressemeddelelser

Hvad er kernen i din virksomhed? Hvordan skal vi fortælle verden om den? Og hvordan skal vi fastholde dine kunders loyalitet og få nye i folden?

Det kan jeg hjælpe dig med at finde frem til.

Jeg ved, hvordan en fortælling skal skrues sammen. Om det er indhold til den hjemmeside, der skal lokke kunderne til at vælge din virksomhed frem for konkurrentens, om det er pressemeddelelsen, der skal drejes helt rigtigt og serveres på præcis det rette tidspunkt, om det er facebook-og annonceringsstrategien, der skal få kunderne til at blive hængende eller om det er hele din virksomheds historie, der skal fortælles, står jeg klar med råd, vejledning, blok og tastatur.

Identitet betyder meget – både internt i virksomheden og udadtil. Jeg kan hjælpe med at finde ind til jeres identitet – og sætte ord på, så omverdenen for alvor kan få øjnene op for, hvor fantastiske I er.

Jeg har erfaring fra Politikens Lokalaviser, der er en del af Danmarks største private mediekoncern JP/Politikens Hus. Jeg ved, hvordan en historie skal drejes, så nyhedsmedierne kaster sig over den – og jeg ved, hvor vigtigt det er at ramme den rigtige journalist på det helt rigtige tidspunkt for at trænge igennem den flod af pressemeddelelser, medierne modtager hver dag.

Jeg er fast tilknyttet det aarhusianske bureau AD-Branding og det københavnske fundraising- og kommunikationsfirma Agency Scandinavia, men er også tilgængelig for ansættelser i øvrigt.

Kontakt mig på tim@timpanduro.dk eller 42742031 for at høre mere.

Her er et par af de profileringer, jeg har bidraget til:

http://pub.ad-branding.dk/bt/

http://pub.ad-branding.dk/petermeyer/

http://pub.ad-branding.dk/krusedania/

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *